Prima Pagina
Stiri
Contact
Caută
Pagina Frate
Statutul asociaţiei
Corespondenţă
Petiţii
Cerere de aderare
Propuneri de acte normative
Legi, acte normative
Articole de presă, comunicate
Forumul ATRT
Capsula Catalitica MPG-CAP
Nu sunt voturi
CAPSULA CATALITICA MPG-CAP
joi, 15 februarie 2007
Date generale despre funcionarea
capsulei MPG-CAP™

  1. De ce avem nevoie de ea?

Dup cum se cunoate, combustibilul cu coninut de plumb, a fost scos din circulaie i n ara noastr. Aceast msur a fost luat n interesul proteciei mediului i al sntii. Plumbul, tetra-etilena (TEL) este un toxin de categoria B, folosirea cruia din punct de vedere al proteciei mediului i sntii este inacceptabil. Din punct de vedere tehnic ns, plumbul este dotat cu caliti de lubrifiere i nu numai, iar din pcate este greu de gsit un material inofensiv cu astfel de caliti care s fie i ecologic.

Aditivii care se folosesc la ora actual i care ar fi inlocuitorii plumbului, nu sunt capabili s mpiedice depunerea i cocsificarea funinginelor, care sunt consecinele arderii imperfecte a combustibilului. Nu asigur ungerea pieselor care au contact direct cu gazele fierbini, ca: valvele, pistoanele i cilindrii.

Firma Fuel Freedom International LLC a reuit s dezvolte o tehnologie alternativ cu ajutorul creia s asigure protecia furnizat de plumb pentru motor, paralel cu eliminarea efectelor negative asupra mediului i sntii.

  1. Ce nu realizeaz fa de produsele asemntoare care sunt pe pia?

Nu dizolv depunerile rinoase din sistemul de alimentare a combustibilului, deci nu provoac nfundri.


  1. Funciile produsului:

Capsula dispune de funcii complexe:


  • nainte de a face parte din procesul de ardere:

Se dizolv complet n combustibil, dar nu intr n reacie cu el, combustibilul contribuind doar la furnizarea materialului catalitic pn n camera de ardere. Proporia este de 15 ppm.


● Leag moleculele de sulf i alte impuriti care se gsesc n combustibilul fosilic. mpiedic formarea acizilor i a depunerilor din motor, care sunt duntoare att sistemului de alimentare, ct i motorului.

● Mrete cifra octanic a benzinei i cifra cetanic a motorinei.

● n general, influena asupra combustibilului este, c cel de tip regular va cpta calitile unuia de tip premium, independent de locul alimentrii.


  • Pe parcursul arderii combustibilului:

Formeaz un strat de protecie-lubrifiere pe peretele cilindrilor i pe suprafaa pieselor mobile din camera de ardere. Prin efectul ei catalitic asigur o ardere complet i mai rapid, prin care mpiedic formarea funinginelor i cocsificarea. 

Aceste depuneri cocsificate fr folosirea materialului catalitic se formeaz n mod sigur la folosirea combustibilului fr plumb. Depunerile formate, mresc exigena cantitii cifrei octanice/cetanice a motorului, i btaia motorului.

Ca efect al materialului catalitic, depunerile cocsificate dispar treptat prin ardere, fiind evacuate din camera de ardere, astfel se reduce exigena motorului asupra cifrei octanice/cetanice .


O particularitate fundamental a capsulei MPG-CAP™ - prin care difer de toate produsele similare - const n faptul c efectul su catalitic/accelerator de ardere, nu se activeaz numai peste o temperatur de 450 C.




  • Ce nseamn practic?

Pe ilustraiile de mai jos putei urmri procesul tehnic ce se desfsoar de exemplu n interiorul motoarelor Otto.




Comprimare

1.) Momentul aprinderii. Este vizibil ca combustibilul ncepe s ard numai n jurul bujiei. Biela se afl ntr-o poziie perpendicular fa de axa motorului, practic n avans fa de poziia vertical. Temperatura combustibilului n acest stadiu nu a atins nc valoarea de 450C, materialul catalitic nefiind activat.
Expansiune

2.) Arderea ncepe s se extind asupra masei de combustibil.

Temperatura ajunge la 450C, i se activeaz materialul catalitic.

Este vizibil, ca biela se deviaz fa de poziia vertical. Din aceast cauz, masa de gaz care se dilat mai dinamic, nu duneaz nici axului, i nici bielei.


Expansiune

3.) Pe ilustraie se poate observa, c axa motorului s-a rotit deja cu 60, dar n mod tradiional arderea nc nu s-a extins asupra masei de combustibil.

Cu ajutorul catalizatorului MPG-CAP™ deja arderea s-a extins asupra masei totale de combustibil i arde rapid.

Expansiunea n for nseamn un cuplu mai mare.




Expansiune

4.) Axa motorului se afl deja la 90. Fr materialul catalitic arderea nu s-a extins nc asupra masei totale a combustibilului.

Combustie prelungit.

Expansiune

5.) Rotire de 120. n mod tradiional arderea se extinde asupra masei totale de combustibil.

Cu ajutorul capsulei  combustia este pe terminate, aproape complet.


Expansiune

6.) Rotire de 150. n mod tradiional, combustibilul este nc n faza de ardere, dar deja nu produce for.



Expansiune

7.) Rotire de 180. n mod tradiional combustia acum ncepe s ajung n faza final.

Cu ajutorul catalizatorului MPG-CAP™, combustia este deja complet.


Evacuare

8.) Rotire de 210. Supapa de evacuare ncepe s se deschid. n mod tradiional este n faza de postcombustie.

Cu ajutorul capsulei catalitice, gazele fiind deja n faza de rcire, sunt evacuate de piston. Explozia nu se bufnete n galeria de evacuare.


Evacuare

9.) Rotire de 240. Supapa de evacuare s-a deschis total. Combustia a luat sfrit i n mod tradiional.

ntre cele dou modaliti, procesele de combustie se realizeaz cu o diferen de cca. 60. Aceasta asigur motorului o dinamic mrit, i un nivel de zgomot mai redus.


La arderea combustibilului temperatura va ajunge la valoarea de 450C, cnd pistonul a depsit punctul mort superior. Combustibilul n aceast clip este n stadiul de compresie maxim. Punctul de suspendare a bielei tocmai a trecut de intersecia plan a axei longitudinale a vibrochenului (fig.2). Dac n acest moment i transmitem un flux de for vertical, aceasta va amplifica fora n direcia de rotaie existent a axei motorului.

 

Rolul materialului catalitic const chiar n aceasta, deoarece cnd se activeaz va accelera arderea combustibilului cu cca. 30%.


  • Aceasta are nc un rnd de consecine:

» Arderea rapid i complet a combustubilului, la un volum mai mic, dezvolt un gaz cu presiune mai mare, ceea ce asigur pistonului o for i vitez mrit. Combustia se termin mai repede dect n mod tradiional. Din aceast clip expansiunea gazelor va avea un efect rcitor asupra camerei de ardere. n ansamblu o cantitate mai mare a energiei eliberate n urma arderii, se va transforma n for activ.

» n urma unei combustii mai rapide i complete, densitatea de materiale duntoare din gazul de eapament se va reduce considerabil. Aceasta din privina intoxificrii mediului i a sntii colective este cel puin att de important, ct este economisirea de energie, dac nu este mai important la momentul actual. Combustibilul ars incomplet conine numeroase materiale duntoare: ca benzolul cancerigen i smog-ul produs de materialele organice solubile, toxifiantele oxide ale nitrogenului i monoxidul de carbon, care n timp de ploaie i cea mresc posibilitatea apariiei bronitei i a astmei.

Cele mai consistente toxine sunt produse de motoarele cu turbo-compresoare.

Capsulele MPG - cu teste fcute n laboratoare arat c - reduc emisia acestor materiale toxice n gazele de eapament cu umtoarele procente :

● emisia de monoxid de carbon - 78%

● emisia de hidrocarburi - 24%

● emisia de fum i materiale nocive - 73%


Experiene Practice !

Prima dat va fi sesizabil funcionarea mai silenioas i uniform a motorului.

Aproape simultan se poate percepe, c motorul i la o turaie mai mic are rezerve considerabile de energie. n cazuri i n locuri n care, s-a impus schimbarea vitezei ntr-o treapt inferioar, cu ajutorul capsulei, din cauza cuplului mrit, motorul va funciona fr convulsii i nu va cere shimbarea treptei de viteze.

Reducerea de consum va fi msurabil, dup curarea camerei de ardere de funingine i cocs, de ctre materialul catalitic, i dup formarea stratului catalitic pe peretele cilindrului i a pieselor mobile, ceea ce se produce dup consumarea a 1-3 rezervoare de combustibil, n funcie de gradul de intensitate a depunerilor.

 

n vederea obinerii rezultatelor optime, se recomand respectarea dozajelor conform prescripiilor date de productor.



Asociaia Tranportatorilor Rutieri

Transilvania – ATRT

1 Pastil - MPG-CAP™ = 1,7 USD x 2,8 = 4,76 RON + TVA = 5,66 RON

60 Litri x 3,1 RON = 186 RON : 5,66 RON = 3% MPG-CAP™ 

1 Pastil - MPG-MEGA-CAP™ = 9 USD x 2,8 = 25,2 RON + TVA = 29,99 RON

500 Litri x 3,1 RON = 1 550 RON : 29,99 RON = 1,93% MPG-MEGA-CAP™ 


Fuel Freedom International a elaborat un plan de marketing - Binar, cu ajutorul cruia consumatorii s poat primi napoi procente din consumul lor, sau a acelora care cumpr produse de sub numele Back Office-ului lor.

  • Cum putei ajunge n posesia produsului ?

Cumprnd un Back Office pentru 59,95 $ (este valabil 1 an) care v-a avea denumirea de

 www. Nume ales de Dvs .myffi.biz

Prin acest Back Office avei acces la toate datele, care v pot interesa n legtur cu cumprarea produsului : factur, chitan, date i numrul acelora care cumpr de sub Back Office-ul Dvs., date n legtur cu suma banilor care intr n portofelul virtual i pe contul cardului bancar al Dvs. - dat de firm, setri administrative etc..

  • Cum putei rectiga rapid bani dup produsele cumprate de ceilali ?

Fima v d trei posibiliti de pachete cu ajutorul crora avei posibilitatea la alte procente de ctig:

- Regular ( 6 plicuri / 10 MPG-CAP™ ) 105,95 $ + TVA (100 PSV)

- Premium ( 12 plicuri / 10 MPG-CAP™ ) 199,95 $ + TVA (200 PSV)

- Business Builder ( 21 plicuri / 10 MPG-CAP™ ) 349,95 $ + TVA (200 PSV)

- Business Builder Trucker ( 3 cutii / 10 MPG-MEGA-CAP™

+ 5 plicuri / 10 MPG-CAP™ 354,95 $ + TVA (200 PSV)

n cazul acelor consumatori direci care vor s cumpere produse de sub Back Office-ul Dvs., i cumpr pachetul Business Builder, firma v va plti un Fast Start Bonus de 50 $.


15L/Km Dozaj: 1 MPG-MEGA-CAP™ / 500Litri de combustibil 1L motorin = 3,1 Ron


Km

/lun

Combustibil

L/lun

Mpg-Caps

buc/lun

Cheltuieli

Capsule/lun

Valoare Combustibil

Economisire 8,06%/Ron

5 000

750

1,50

44,99

2 325

187,5

5 500

825

1,65

49,48

2 557,5

206,27

6 000

900

1,80

53,98

2 790

225,02

6 500

975

1,95

58,48

3 022,5

243,77

7 000

1 050

2,10

62,98

3 255

262,52

7 500

1 125

2,25

67,48

3 487,5

281,27

8 000

1 200

2,40

71,98

3 720

300,02

8 500

1 275

2,55

76,47

3 952,5

318,78

9 000

1 350

2,70

80,97

4 185

337,53

9 500

1 425

2,85

85,47

4 417,5

356,28

10 000

1 500

3,00

89,97

4 650

375,03

10 500

1 575

3,15

94,47

4 882,5

393,78

11 000

1 650

3,30

98,97

5 115

412,53

11 500

1 725

3,45

103,47

5 347,5

431,28

12 000

1 800

3,60

107,96

5 580

450,04

12 500

1 875

3,75

112,46

5 812,5

468,79

13 000

1 950

3,90

116,96

6 045

487,54

 

25L/Km Dozaj: 1 MPG-MEGA-CAP™ / 500Litri de combustibil 1L motorin = 3,1 Ron


Km

/lun

Combustibil

L/lun

Mpg-Caps

buc/lun

Cheltuieli

Capsule/lun

Valoare Combustibil

Economisire 8,06%/Ron

5 000

1 250

2,50

74,98

3 875

312,52

5 500

1 375

2,75

82,47

4 262,5

343,78

6 000

1 500

3,00

89,97

4 650

375,03

6 500

1 625

3,25

97,47

5 037,5

406,28

7 000

1 750

3,50

104,97

5 425

437,53

7 500

1 875

3,75

112,46

5 812,5

468,79

8 000

2 000

4,00

119,96

6 200

500,04

8 500

2 125

4,25

127,46

6 587,5

531,29

9 000

2 250

4,50

134,96

6 975

562,54

9 500

2 375

4,75

142,45

7 362,5

593,8

10 000

2 500

5,00

149,95

7 750

625,05

10 500

2 625

5,25

157,45

8 137,5

656,3

11 000

2 750

5,50

164,95

8 525

687,55

11 500

2 875

5,75

172,44

8 912,5

718,81

12 000

3 000

6,00

179,94

9 300

750,06

12 500

3 125

6,25

187,44

9 687,5

781,31

13 000

3 250

6,50

194,94

10 075

812,56


35L/Km Dozaj: 1 MPG-MEGA-CAP™ / 500Litri de combustibil 1L motorin = 3,1 Ron


Km

/lun

Combustibil

L/lun

Mpg-Caps

buc/lun

Cheltuieli

Capsule/lun

Valoare Combustibil

Economisire 8,06%/Ron

5 000

1 750

3,50

104,97

5 425

437,53

5 500

1 925

3,85

115,46

5 967,5

481,29

6 000

2 100

4,20

125,96

6 510

525,04

6 500

2 275

4,55

136,45

7 052,5

568,8

7 000

2 450

4,90

146,95

7 595

612,55

7 500

2 625

5,25

157,45

8 137,5

656,3

8 000

2 800

5,60

167,94

8 680

700,06

8 500

2 975

5,95

178,44

9 222,5

743,81

9 000

3 150

6,30

188,94

9 765

787,56

9 500

3 325

6,65

199,43

10 307,5

831,32

10 000

3 500

7,00

209,93

10 850

875,07

10 500

3 675

7,35

220,43

11 392,5

918,82

11 000

3 850

7,70

230,92

11 935

962,58

11 500

4 025

8,05

241,42

12 477,5

1 006,33

12 000

4 200

8,40

251,92

13 020

1 050,08

12 500

4 375

8,75

262,41

13 562,5

1 093,84

13 000

4 550

9,10

272,91

14 105

1 137,59


1 USD = 2.8 RON